11/04/2010

グラタンたこ焼き Gratin TAKOYAKI

これなんだと思います? 普通にグラタンですよね?見た目。

What do you think this is? Just by looking at it you might think that it's just gratin.



グラタンはグラタンなんだけども、中になんとたこ焼きが入ってるんです!!

Well, it is gratin, but inside of it, there is TAKOYAKI (Japanese dumpling with pieces of octopus inside).


味は普通にグラタンの中にたこやきが入ってるって感じで......
別にグランタンとたこ焼きを一緒にしなくても.... とは思いましたが (笑)
味はまぁ~まぁ~でした。

The taste is basically what it is, TAKOYAKI inside of gratin.
I thought that you really didn't have to combine the two food items...
The flavor was okay.

やっぱ "たこ焼き" といえばソースに限りますよね~?! ^v^

I think that "TAKOYAKI" should only be this way, with sauce covering it... =)

No comments:

Post a Comment